2007/07/18

Invasion Helsingborg- genomförd.

Dagens 41 mannachockgrupp på äventyr...

Provianten mest otaktiskt placerad...

Bröderna bros som senare splittrades...

Obligatorisk färdkost.

Ligans två frontgrabbar...

Den klassiska pissepausbilden...

Dan Banan visar på alkoholens effekter...

Posera mera...

En del låg ner och det var inte för att de ville...

Förena Skåne...

Kommentarer överflödiga...


Aggro-marknadsföring...

Folket visar vördnad för Helsingborg...

De enda i bussen som däckade under någon period under dagen...

Dessa tre män bildar den så kallade resegruppen. Här utanför tre stängda butiker i ett affärskomplex på danska vischan. Hmmm, vad är detta då?

Men när sprit till slut hittades hade glädjen inga gränser...

Invasion över sundet...

Sittplatsmaffian...

Fullast i Norden...

Så många supportrar men så lite sång.

"Ok, det gick åt helvete, men jag kom ju i alla fall in. Utan att betala dessutom!"

Glada miner efter matchen.

ZzzzzZzzzzzZzzzzzz.

Finkammar han lastutrymmet?

15 kommentarer:

  1. verkar ha varit en lyckad första (?) organiserad baraben-resa?

    SvaraRadera
  2. Gah, jag önskar att jag hade åkt med. Damn it!!!
    Det blir väl flera resor till folket hoppas jag? :)

    SvaraRadera
  3. jävla linslus den där Roland Sedemark.. härligt härligt..

    SvaraRadera
  4. Ja, jag hoppas också på en resa till för detta var en riktigt rolig resa.

    SvaraRadera
  5. Signaturen "Maverick" går till chock-angrepp mot Barabens resa till hbg, på Fria Ord (s.38 i del 1) i dagens GP.

    Under rubriken "Pinsamma göteborgare i Helsingborg" skiver han bland annat hur han skämdes över de supportar som "i förtryckta tröjor som skrek ut vilka de var, behandlades som hjältar av många göteborgare på plats".
    Det måste ju varit BB crew eller? :) /john

    SvaraRadera
  6. ..och med BB menar jag inte brown bombers utan baraben...

    SvaraRadera
  7. Hehe ni lyckades fånga min brorsa på publik-bilden!

    SvaraRadera
  8. Jasså, Bababen har hulliganer med på sina resor....

    SvaraRadera
  9. Fan va gött jag kom med på bild!!

    SvaraRadera
  10. haha fan vad hederliga bilder

    SvaraRadera
  11. Alla vet vem dom e'Alla vet vem dom e'Alla vet vem dom e'Alla vet vem dom e'Alla vet vem dom e'Alla vet vem dom e'Alla vet vem dom e' :)

    SvaraRadera
  12. Bara ben på glen hyse'n alla vet vem dom e'

    SvaraRadera
  13. john:

    du tror inte det var "wise männen" då?

    SvaraRadera
  14. Det finns inget som slår att vara redigt full på en fotbollsmatch.

    SvaraRadera
  15. Hahaha, den tjocke killen som står med utsträckta armar på gruppfotot blev LOB:ad innan matchen om jag inte missminner mig....

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.