2007/06/20

Sommar, sol och Alternativa Shopen

21 kommentarer:

  1. tydligt och otvivelaktigt motiv, där har vi ambitioner!

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha en tröja med "hata alla"! ;)

    SvaraRadera
  3. Hatatröja skulle jag aldrig köpa.
    Det ger bara ett dåligt intryck.

    Glenn Army är klart cool.

    SvaraRadera
  4. haha, "dåligt intryck", jävla stolpskott!

    SvaraRadera
  5. Löjligt att gå runt och hata allt och alla. Bättre att bry sig om sig själv och de man håller kära.

    SvaraRadera
  6. Det ger ju ett dåligt intryck på "vanliga" göteborgare när aikfansen kommer till Götet med en stor banderoll som det står "Hata hata hata Göteborg" på, eller hur?

    SvaraRadera
  7. lite förslag...

    jävla stolpskott!


    ANTI-sthlm

    Jävlas med stockholmare!!

    SvaraRadera
  8. Bryr mig inte tillräckligt om aik för att ha en "hata aik"-tröja på mig.

    SvaraRadera
  9. Är en jag hatar mig själv! t-shirt ett alternativ?
    :D

    SvaraRadera
  10. Skulle aldrig falla mig in att gå omkring och göra reklam för AIK. En tröja som har AIK tryckt med stora bokstäver. Fruktansvärt osmakligt och dumt.

    SvaraRadera
  11. Hudds/ Jaha? Det är väl ingen som tvingar dig att vare sig köpa eller bära just den tröjan? Fruktansvärt osmakligt och dumt att i tid och otid försöka ha vm i att fördöma allt och alla med sig själv med...

    SvaraRadera
  12. I hate myself and I want to die-tröjan, när kommer den?

    SvaraRadera
  13. För övrigt är det den bästa tröjan att köpa på Internet för tillfället. Det finns inget som slår den.

    Hade planer på att lägga en beställning, men det känns lite kymigt att betala $35 i frakt när tröjan i sig kostar $14... (Men det känns nästan värt det.)

    SvaraRadera
  14. anonym 19/6/07 02:10:

    Han får väl tycka vad han vill. Han skriver ju anledningen till varför han inte tycker att trycket är något att ha.

    Om man ser en nazistdemonstration behöver man inte gå med, men man har rätt att fördöma den.

    Är själv trött på allt hatande. Gillar inte aik, men hatar inte heller aikare. Skulle jag gå runt med en sån tröja på stan skulle många många "marginalare" att höja på ögonbrynen.

    Att det inte står något om IFK på tröjan är väl tur i så fall.

    SvaraRadera
  15. Att det inte står något om IFK på tröjan är väl tur i så fall.

    19/6/07 17:14


    "Hata IFK", kanske skulle bli en storsäljare...

    SvaraRadera
  16. Som både AIK- och Blåvitthatare skulle jag mer än gärna se en "Hata IFK"-tröja också. Löser du det, Frankie?

    Sköt om er
    Heja FCT

    SvaraRadera
  17. "Hata IFK", kanske skulle bli en storsäljare...

    19/6/07 21:00

    Det hade den nog kunnat bli Frankie? Och frågan är om det inte hade gett Blåvitt mer? All publicitet är bra brukar det väl heta?

    SvaraRadera
  18. Fick återigen reklam för blåvitts mastercard. Funderar på att skaffa det bara för matchtröjans skull...däremot ser jag ingen som helst information om hur man får tröjan!! Man borde ju få ange sin storlek nånstans i ansökan. Är det någon som skaffat kortet som vet hur det funkar med matchtröjan?

    SvaraRadera
  19. petr: jag har hört att det kommer ett presentkort på posten som du kan lösa ut en tröja med i Blåvittshopen.

    Om du inte kan komma till Blåvittshopen, är det bara att kontakta dem så skickar de ut en fraktfritt.

    SvaraRadera
  20. finns hata tröjan i babysize

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.