2007/02/12

Det ryktas...

att Alexander Najd provtränar med norska Raufoss. Han fick beskedet om provträning sent och bilade upp till Raufoss i sex timmar för att få hoppa in direkt från bilen på plan och provspela, något han gjorde med beröm godkänt enligt norska källor.

att José Shaffer idag tränade med juniorlaget och hade lite lekskola med vissa av de yngre grabbarna...

att Blåvitts Ulf Jörnvik minsann myntat ett nytt begrepp, nämligen generalpremiär. Det ska bli mycket spännande att få se vad detta innebär i matchen mot Bryne...

6 kommentarer:

  1. Det ryktas om att det inte händer så mycket kring blåvitt just nu :/.

    SvaraRadera
  2. mer "det ryktas om"

    SvaraRadera
  3. Det ryktas om att det ryktas om att det inte händer så mycket kring blåvitt just nu ....

    SvaraRadera
  4. Reinfeldt vill locka hem Zlatan

    "Jag skall göra vad jag kan"

    – Samhället stimulerar folk att utöva idrott, men när de sedan blir bra och framgångsrika, .. det måste vi ändra på.

    Mourad: "Jag har fått erbjudande ifrån Kina och Libanon, men Supporterfonden har hört av sig."

    Leif Boork: Usas krig emot terrorn: "ett skämt, jag skulle ta i hårdare."

    Mystiken kring bojkotten tätnar.
    Lagrell: Lagerbäck fick samtal ifrån Zlatan, men han stod i duschen.
    - - - -
    AIK Bajen och DIF går samman:
    Nya Alliansen ?

    Mathias Lühr: Jag hittar bara en stor förlorare i affären

    Men tröjorna i orange får fingret av Markoolio, Kungen och Puben-Stina.

    Henkes nya roll: Borgmästare i Manchester.
    "Jag gör ett försök"

    DISKUTERA!

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.