2007/01/27

Vad säger Mourad?

41 kommentarer:

  1. jävla fjolla, bara för jag springer om dig behöver du inte lipa!

    SvaraRadera
  2. "håkan, ok att du höjde från 1 till 3 år på kontraktet, men jag sa ju att jag inte tänker acceptera pytt i panna som lön!"

    SvaraRadera
  3. 'Får jag bättre kontrakt om jag gör mål nu?'

    SvaraRadera
  4. Jag får inte blunda, jag får inte blunda, jag får inte...

    SvaraRadera
  5. Om jag sätter den vill jag ha löneökning och kontraktsförlängning.

    SvaraRadera
  6. "Titta, ett flygplan"

    SvaraRadera
  7. Detta skulle Zlatan sett!

    eller

    Detta skulle Zlatan sett!

    SvaraRadera
  8. "Vad zlatan kan göra med en apelsin kan jag göra med en fotboll"

    SvaraRadera
  9. "Kom ner så ska jag äta upp dig!!!"

    /Daniel

    SvaraRadera
  10. "fan varför skulle ICA-Stig skälla ut mig på det viset, jag får väl handla korv på Hemköp om jag vill, jävla ICA...
    Oops måste springa...ännu en långboll på väg.."

    SvaraRadera
  11. "oj ett under från ovan, det verkar vara en fotboll, men jag hade hoppats på cash"

    SvaraRadera
  12. "Jag tar den, jag tar den"

    SvaraRadera
  13. "Mild sa att de nya villkoren i kontraktet skulle stå n å n s t a n s på bollen, hmm"

    SvaraRadera
  14. "Fan måste jag spela fotboll nu igen, jag sköt ju ett skot för 20 minuter sen."

    SvaraRadera
  15. Bolljävel kom ner nån gång för i helvet!!

    SvaraRadera
  16. Jag får nackspärr av alla dessa långbollar. Fan vad trött jag blir. Aj aj aj!

    SvaraRadera
  17. "Vafan, är bollen rund?"

    SvaraRadera
  18. "Tänk om det hade varit en pizza, då hade jag kunnat göra något vettigt med den."

    SvaraRadera
  19. "Haha, det räcker att viska lite snuskiga ord för att lura ner en Kalmarback på alla fyra..."

    SvaraRadera
  20. "Upp med dig bonnjävel"

    SvaraRadera
  21. Fan, bänken som var så varm o go.

    SvaraRadera
  22. "Var är långbollen jag skulle få?"

    SvaraRadera
  23. Nu tar jag fan bara ett steg till, sen får det räcka. Med den här pisslönen så kommer i varje fall inte jag jobba så hårt som krävs för att Blåvitt skall lämna mittenskiktet av tabellen.

    Kan Vovven komma till Cypern så skall jag säkert kunna signa ett kontrakt med Iraklis åtminstone.

    SvaraRadera
  24. "Vad fan gör jag nu då? Bäst att ringa någon i Ellos och fråga..."

    SvaraRadera
  25. Shit vad lik Kalle Svensson jag är just nu.

    SvaraRadera
  26. "Fan va jag e sugen på pizza"

    SvaraRadera
  27. kokain e ju kul..!

    SvaraRadera
  28. Där är den!!!
    Kabbas boll!!

    SvaraRadera
  29. "Det e la Gais!"

    SvaraRadera
  30. "Önskar att blåvitts lönetak var lika högt upp som den bollen"

    SvaraRadera
  31. George säger "?" ser väl alla eller

    SvaraRadera
  32. langa schteken

    SvaraRadera
  33. Jag vill ha kebab, inte pytt

    SvaraRadera
  34. Om jag andas in riktigt orednetligt nu så suger jag ner den på läppen

    SvaraRadera
  35. 1,2,3...neeej, faaan!

    SvaraRadera
  36. Nu jävlar gäller det att ducka!!!!

    SvaraRadera
  37. Wow, jag lyckades med någonting.
    "Plötsligt händer det"...
    haha

    SvaraRadera
  38. Skit i bollen, nu vänder jag tillbaka och brötar in den i röven på honom istället.

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.