2006/09/14

Nytt i Alternativa Shopen!



18 kommentarer:

  1. Fattar inte grejen med "crossa fick aldrig chansen". För det första var han kass, och för det andra finns det många som inte fått chansen.

    Är det meningen att nån ska vilja köpa den?

    SvaraRadera
  2. "jag sänker den som råkar knuffa min polare" T-shirt nästa?

    SvaraRadera
  3. bara det inte blir för mycket titta-jag-kan-göra-en-Illustrator-symbol-med -text nivå.
    För isf kan jag göra 1000-tals t-shirt tryck!!!
    :)

    SvaraRadera
  4. Crossa var inte kass! Han fick aldrig chansen!

    Grym t-shirt!

    SvaraRadera
  5. T-shirten med crossa är helt kalrt grym ja. HAde den första slipsen som skrev hängt med i svängarna, hade han fattat tröjan. Är ett härligt internskämt!

    SvaraRadera
  6. Fattar inte grejen med "crossa fick aldrig chansen".

    Det kallas ironi.

    "jag sänker den som råkar knuffa min polare" T-shirt nästa?

    "Anonyma kommentatörer är cunts" kommer dock inom kort.

    SvaraRadera
  7. "jag sänker den som råkar knuffa min polare" T-shirt nästa?

    IFK Göteborgs klack, IQ-brödrost, det kan dock bli aktuellt...

    SvaraRadera
  8. Hur som helst var inte "crossa"-tröjan någon hit... Känns som att ni tar in allt som kommer in, istället för att bygga upp sakta efter kvalite.

    SvaraRadera
  9. "Känns som att ni tar in allt som kommer in, istället för att bygga upp sakta efter kvalite."

    Jag tycker den var snygg själv, tänker köpa en sådan och en Glenn Army när lönen kommer om 2 veckor.

    SvaraRadera
  10. iom att man har producerat cirka 15 motiv på en vecka här så är det ju upp till var och en att välja vad man vill ha om man vill ha något. vad hjälper det att gnälla på hög produktion? är det bättre att det inte händer något alls.

    jag har längtat länge på ett alternativ och har redan köpt en råttkross-on tour, gjorde det samma dag som den kom. respekt½

    SvaraRadera
  11. känns lite töntigt att det alltid trillar in någon bitter jävel och gnäller lite allmänt när baraben gör något nytt.

    ja men det är väl bättre att konservera fotbollskulturen till det den var 1980. eller kanske dra tillbaka all utveckling till 1920 års nivå, då har ni väl inget att lipa över? jka det är ett bra förslag tycker jag.

    avskaffa allt och sälj bara blåvita gubbkepsar.

    SvaraRadera
  12. Kapten Haddock kanske ska förtydliga sig lite ifall någon tycker jag verkar gnällig.
    Jag tycker att den Alternativa shopen är en skitbra idé, bland de bästa på BbpGH någonsin :) Bra och demokratisk att alla kan bidra med sina egna motiv vissa snyggare än andra. Men det jag menade var att kvalitet tröskeln inte får bli för låg.
    Jag kan spotta ut ett antal enkla i Illustrator om ni vill ha sådana, kom med idéer så fixar jag.
    Jag tänker mig en blåvit pipa med Haddock citat som t.ex ”Bomber och granater” alternativt ” Kanapéer och konjakskransar” eller lite AiK inspirerat ” Sabotörer och pestråttor” alt. ” Apsvansade analfabeter”. Någon som skulle vara intresserad?
    :D

    SvaraRadera
  13. Kapten Haddock

    Är inte det lite dubbelmoral? Vem som helst kan ju faktiskt spotta ut lite grejer ur Illustrator, Freehand eller Photoshop..

    Jättekul att du gillar Tintin dock. Festligt!

    SvaraRadera
  14. "Kanapéer och konjakskransar"

    Hahaha. Kanske skulle bli en storsäljare. Hursomhelst har vi uppdaterat Alternativa Shopen igen med:
    -en Gais-diss,
    -två "Hata" tröjor,
    -en där landslaget ägs upp av Blåvitt och
    -tre Wernbloom-motiv.

    Håll till godo!

    SvaraRadera
  15. Alla dessa snygga motiv gör ju att det blir svårt att välja vad man ska köpa. Det är det enda problemet jag ser med det stora utbudet.

    SvaraRadera
  16. JAG VILL HA EN SUG RÖV TRÖJA FÖR BÖVELEN!!!

    / Änglarna Malaga

    SvaraRadera
  17. Dubbelmoral!? Jag var ironisk i slutet av texten.

    Mera Gajs diss...

    SvaraRadera
  18. Crossa var en mittback som utgav sig föratt vara anfallare. och han var kass

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.