2005/11/15

Semifinal 1 i "Årets blåvittfoto 2005"!

SUPPORTERFOTON Efter att ha fått in en hel del bidrag till årets supporterfoto valde vi ut följande bilder att representera supportrarna och supportrarnas år 2005. Har du bilder som du tycker är minst lika bra eller bättre? Skicka in dem till: kontakt@baraben.com och bli semifinalist i den andra semifinalen!


Bild 1: "Bevegelse" Molly 1 år som är rustad inför Royal Leauge 2005!


Bild 2: "Ensam hjälte" Marcus med rätta färgerna bland 10 000 spanjacker. (VM-kval Belgien-Spanien okt 05)


Bild 3: "Två skönheter" D Diaz kombinerade de två saker han hade närmast hjärtat, tjejen och Ängladräkten...


Bild 4: "Mini-ultras" Lukas är en av Änglarnas yngsta supportrar och förbereder här bortaresan ner till Malmö...


Bild 5: "Inburad" Inför en av intertotomatcherna var herr Sandsäter framme med kameran när herr Persson profetiskt "burat in sig"...

Bild 6: "Eufori" En bild från Olympia som verkligen manifesterar ordspråket "en bild säger mer än tusen ord".

Har du bilder som du tycker är minst lika bra eller bättre? Skicka in dem till: kontakt@baraben.com och bli semifinalist i den andra semifinalen!

18 kommentarer:

  1. najs, fan va söt ungen me tandborseten är. men JÄVLAR va söt tjejen i blåvitt-tröjan är... :D

    SvaraRadera
  2. fan efter matchen på olympia kändes det som att det skulle bli guldpytt..

    SvaraRadera
  3. Bild nr. 5 är ju helt given! Utan konkurrens.

    SvaraRadera
  4. Bilden på Persson kan, med en liten bit av facit i hand, faktiskt vara årets bild alla kategorier...

    SvaraRadera
  5. Jag röstade faktiskt på ungen med tandborsten, hehe men Persson i buren är ju i mina ögon klart up there med...

    SvaraRadera
  6. Bäbisar? Var är kvinnorna i åldern 17-25 i blåvita munderingar? Som er banner, var är hon? Och var är tjejen du hade på den första bilden Frankie? Är det din flickvän?

    SvaraRadera
  7. Faen vad vissa fotbollssupportrar är enkelspåriga.

    Jag förutspår fler söta tjejer och halvnakna kvinnor i blåvita kläder i nästa semifinal.

    En söt tjej - check!
    En blåvit tröja - check!
    åså röstar vi.

    Tjejer förtjänar bättre än att bara bli snygga objekt på en bild.

    Nasare Persson är ju grym!

    SvaraRadera
  8. nihilist/ Vi fick in cirka 40 bilder i den första rundan. Nu har bilderna börjat strömma in igen till semifinal två. Chockerande många stolta föräldrar som skickar in bilder på sina barn i Blåvita munderingar...

    SvaraRadera
  9. DiaaZ är min Bästis :D // BR :D

    SvaraRadera
  10. Är det bara jag som tycker det ser ut som om vi har ljusblåa tröjor på sista bilden?

    SvaraRadera
  11. Coolt, ska fan skicka in nån bild jag med.

    SvaraRadera
  12. Jag har redan skickat in, vi får väl se om baraben vågar publicera. Snyggast flickvän i blåvittröja-klassen lär jag vinna...

    SvaraRadera
  13. Olympia -05? Jobbade där då. Lite svårt med pokerfejset när jag stod där mitt emellan bänkarna...

    Rösta vidare på min blogg. Bajarna och Malmöiterna har börjat hitta in där också.

    http://studiomannen.blogspot.com

    SvaraRadera
  14. "Är det bara jag som tycker det ser ut som om vi har ljusblåa tröjor på sista bilden?"

    Det ser ut som Malmö

    SvaraRadera
  15. Sådär så kan man klicka på HIF-bilden och se den i jätteformat. De vita shortsen får tröjan att se ljusblå ut i minivarianten...

    SvaraRadera
  16. När avslutas röstningen?

    SvaraRadera
  17. När som helst, sen så kommer semifinal 2 med nya bilder och till slut de sex högst rankade i en grande finale!

    SvaraRadera
  18. Bilden på Persson är ju överlägset bäst. årets sportbild i alla kategorier?! De konnotationer den ger är fantastiska. Man skulle kunna göra en rolig bildanalys på den...

    SvaraRadera

Hos BaraBen.com använder vi sunt förnuft och generell "netikett" i diskussion och debatt. Bete dig inte som en idiot - slipp känna saxens vrede.